Moduł dodatkowy do aplikacji DGCS System – Magazyn pozwalający na synchronizację danych pomiędzy systemem BaseLinker a bazą danych aplikacji Magazyn. Pozwala na synchronizację z wieloma kontami BaseLinker. Umożliwia automatyzację najczęściej wykonywanych czynności w pomiędzy systemami tj. przenoszenie zamówień do systemu magazynowego oraz aktualizacji cen i dostępności produktów po stronie BaseLinker na podstawie magazynu.
Zakres wymiany danych jest konfigurowany i zawiera:
• Klienci – dane klientów zarejestrowanych na zamówieniach w BaseLinker przenoszeni są do kartoteki klientów DGCS System. Synchronizacja dotyczy klientów z podanymi danymi do faktury.
• Zamówienia – dane zamówień zapisanych w BaseLinker pojawiają się w kartotece zamówień DGCS System. Posiadać będą dane kontrahenta, listę zamówionych towarów oraz pozycję wybranego sposobu dostawy wraz z jej kosztem. W danych zlecenia otrzymujemy również rodzaj wybranej płatności, dostawy oraz status po stronie sklepu.
• Produkty – dane towarów widocznych w magazynie DGCS System z uwzględnieniem wskazanego cennika są synchronizowane ze wskazanym kontem BaseLinker. Dla istniejących już towarów w BaseLinker aktualizowana jest cenna zgodnie z cennikiem DGCS System oraz stan w danym magazynie.
• Cennik – pobieranie danych na temat cen towarów w BaseLinker i ich zapis do cennika w magazynie.
• Definicje towarów – napełnianie kartoteki towarowej danymi z BaseLinker.
Specyfikacja
Zakres wymiany | Klienci (BaseLinker → DGCS System) Zamówienia – zakupione towary, dostawa (BaseLinker → DGCS System) Produkty (DGCS System → BaseLinker) Cennik i definicje towarów ( BaseLinker → DGCS System) |
---|---|
Obsługiwana ilość kont BaseLinker | Nieograniczona |