Synchronizacja z Shoper

Moduł dodatkowy do aplikacji DGCS System – Magazyn pozwalający na synchronizację danych pomiędzy wskazanym sklepem Shoper a bazą danych aplikacji Magazyn. Pozwala na synchronizację z wieloma sklepami Shoper. Umożliwia automatyzację najczęściej wykonywanych czynności w sklepie tj. przenoszenie zamówień do systemu magazynowego oraz aktualizacji cen i dostępności produktów po stronie sklepu na podstawie magazynu.

Zakres wymiany danych jest konfigurowany i zawiera:

Klienci – dane wszystkich klientów zarejestrowanych w sklepie Shoper przenoszeni są do kartoteki klientów DGCS System. Klienci.

Zamówienia – dane zamówień zapisanych w sklepie Shoper pojawiają się w kartotece zamówień DGCS System. Posiadać będą dane kontrahenta, listę zamówionych towarów oraz pozycję wybranego sposobu dostawy wraz z jej kosztem. W opisie zlecenia otrzymujemy również rodzaj wybranej płatności, dostawy oraz status zamówienia w Shoper.

Produkty – dane towarów widocznych w magazynie DGCS System z uwzględnieniem wskazanego cennika są synchronizowane ze wskazanym sklepem Shoper. Dla istniejących już towarów w Shoper aktualizowana jest cenna zgodnie z cennikiem DGCS System oraz stan w danym magazynie.

Cennik – pobieranie danych na temat cen towarów w sklepie Shoper i ich zapis do cennika w magazynie.

Definicje towarów – napełnianie kartoteki towarowej danymi ze sklepu Shoper.

Specyfikacja

Obsługa PrestaShopw wersji5.5.2 i prawdopodobnie późniejszych
Zakres wymianyKlienci (Shoper → DGCS System)
Zamówienia – zakupione towary, dostawa ( Shoper → DGCS System)
Produkty (DGCS System → Shoper)
Cennik i definicje towarów ( Shoper → DGCS System)
Obsługiwana ilość sklepów ShoperNieograniczona

Prosimy o kontakt, jeśli posiadają Państwo sklep w innej niż podana wersji. W wielu wypadkach różne wersje potrafią być w wymaganym przez synchronizację zakresie kompatybilne. W niektórych wypadkach dzięki drobnym modyfikacjom potrafimy dostosować synchronizację do innych wersji sklepu.