Moduł dodatkowy do aplikacji DGCS System – Magazyn pozwalający na synchronizację danych pomiędzy wskazanym sklepem ShopGold a bazą danych aplikacji Magazyn. Umożliwia automatyzację najczęściej wykonywanych czynności w sklepie tj. przenoszenie zamówień do systemu magazynowego oraz aktualizacji cen i dostępności produktów po stronie sklepu na podstawie magazynu.
Zakres wymiany danych jest konfigurowany i zawiera:
• Klienci – dane wszystkich klientów zarejestrowanych w sklepie ShopGold przenoszeni są do kartoteki klientów DGCS System. Klienci, którzy kupili bez rejestracji nie będą synchronizowani ale pojawią się w danych zamówień.
• Zamówienia – dane zamówień zapisanych w sklepie ShopGold pojawiają się w kartotece zamówień DGCS System. Posiadać będą dane kontrahenta, listę zamówionych towarów oraz pozycję wybranego sposobu dostawy wraz z jej kosztem. W danych zamówienia otrzymujemy również rodzaj wybranej płatności, dostawy oraz status po stronie sklepu.
• Produkty –dane towarów widocznych w magazynie DGCS System z uwzględnieniem wskazanego cennika są synchronizowane ze wskazanym sklepem ShopGold. Dla istniejących już towarów w ShopGold aktualizowana jest cenna zgodnie z cennikiem DGCS System oraz stan w danym magazynie.
• Cennik – pobieranie danych na temat cen towarów w sklepie ShopGold i ich zapis do cennika w magazynie.
• Definicje towarów – napełnianie kartoteki towarowej danymi ze sklepu ShopGold.
Specyfikacja
Obsługa ShopGold w wersji | ? |
---|---|
Zakres wymiany | Klienci ( ShopGold → DGCS System) Zamówienia – zakupione towary, dostawa ( ShopGold → DGCS System) Produkty (DGCS System → ShopGold ) Cennik i definicje towarów ( ShopGold → DGCS System) |
Obsługiwana ilość sklepów ShopGold | Nieograniczona |
Prosimy o kontakt, jeśli posiadają Państwo sklep w innej niż podana wersji. W wielu wypadkach różne wersje potrafią być w wymaganym przez synchronizację zakresie kompatybilne. W niektórych wypadkach dzięki drobnym modyfikacjom potrafimy dostosować synchronizację do innych wersji sklepu.