Moduł dodatkowy do aplikacji DGCS System – Magazyn pozwalający na synchronizację danych pomiędzy wskazanym sklepem ZenCart a bazą danych aplikacji Magazyn. Pozwala na synchronizację z wieloma sklepami ZenCart. Umożliwia automatyzację najczęściej wykonywanych czynności w sklepie tj. przenoszenie zamówień do systemu magazynowego oraz aktualizacji cen i dostępności produktów po stronie sklepu na podstawie magazynu.
Zakres wymiany danych jest konfigurowany i zawiera:
• Klienci – dane wszystkich klientów zarejestrowanych w sklepie ZenCart przenoszeni są do kartoteki klientów DGCS System. Klienci.
• Zamówienia – dane zamówień zapisanych w sklepie ZenCart pojawiają się w kartotece zamówień DGCS System. Posiadać będą dane kontrahenta, listę zamówionych towarów oraz pozycję wybranego sposobu dostawy wraz z jej kosztem. W opisie zlecenia otrzymujemy również rodzaj wybranej płatności, dostawy oraz status zamówienia w ZenCart.
• Produkty – dane towarów widocznych w magazynie DGCS System z uwzględnieniem wskazanego cennika są synchronizowane ze wskazanym sklepem ZenCart. Dla istniejących już towarów w ZenCart aktualizowana jest cenna zgodnie z cennikiem DGCS System oraz stan w danym magazynie.
• Cennik – pobieranie danych na temat cen towarów w sklepie ZenCart i ich zapis do cennika w magazynie.
• Definicje towarów – napełnianie kartoteki towarowej danymi ze sklepu ZenCart.
Specyfikacja
Obsługa ZenCart w wersji | 1.5.0, 1.5.1 |
---|---|
Zakres wymiany | Klienci (ZenCart → DGCS System) Zamówienia – zakupione towary, dostawa ( ZenCart → DGCS System) Produkty (DGCS System → ZenCart) Cennik i definicje towarów ( ZenCart → DGCS System) |
Obsługiwana ilość sklepów ZenCart | Nieograniczona |
Prosimy o kontakt, jeśli posiadają Państwo sklep w innej niż podana wersji. W wielu wypadkach różne wersje potrafią być w wymaganym przez synchronizację zakresie kompatybilne. W niektórych wypadkach dzięki drobnym modyfikacjom potrafimy dostosować synchronizację do innych wersji sklepu.